index

Restitutie- en retourbeleid

Bedankt dat u voor Monulo hebt gekozen. Bij Monulo zijn we trots op onze nauwgezette aandacht voor detail en onze toewijding aan vakmanschap. We zijn er trots op hoogwaardige producten en diensten te leveren aan onze gewaardeerde klanten. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw aankoop, dan bieden we een eenvoudig retour- en restitutiebeleid om uw gemoedsrust te garanderen.

Retourbeleid van 14 dagen:

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na aankoopdatum. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen en in de originele verpakking. Voeg de originele orderbevestiging of pakbon toe wanneer u een artikel retourneert.

Hoe u een retourzending kunt starten:

Neem contact met ons op: Voordat u artikelen retourneert, neemt u contact op met ons retourteam via support@monulo.be om het retourproces te starten.

Retourmachtiging: Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een retourmachtigingsnummer (RA) en instructies over hoe u het product kunt retourneren.

Verpak het artikel: Verpak het artikel veilig in de originele verpakking, inclusief eventuele accessoires die u hebt meegeleverd.

Vermeld het RA-nummer: Schrijf het verstrekte RA-nummer duidelijk op de buitenkant van de verpakking.

Retourzending: Klanten zijn verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij de retourzending het gevolg is van een defect of fout van onze kant. We raden aan om een ​​traceerbare verzendmethode te gebruiken voor retourzendingen.

Terugbetalingsproces:

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als uw retourzending wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag binnen 4 werkdagen automatisch teruggestort op het bedrag dat u oorspronkelijk heeft betaald.

Niet-restitueerbare artikelen:

  • Geopende of gebruikte producten
  • Geschenk

Beschadigde of defecte artikelen:

Als u een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@monulo.be en stuur ons details en foto's van het probleem. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Uitwisselingen:

De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd, koopt u een apart nieuw artikel.

Contactgegevens :

E-mailadres: support@monulo.be

Ondersteuning: maandag t/m vrijdag 9:00 - 18:00 uur (GMT+8)

Adres: Kamer 803, nr. 129, District 2, Longyuan New Village, Hualian Community, Longhua Street, Longhua District, Shenzhen, provincie Guangdong 518000, China